מחנה אימונים כדורגל

מחנה אימונים כדורגל

רוצים למקצע את הילד קצת יותר? מחפשים לו מסגרת מקצועית שתוכל לשפר לו את יכולות משחק הכדורגל? הגעתם למקום הנכון! אייל ציטיאט אימונים אישיים למצויינות בכדורגל מציע לקחת את הילד שלכם לרמה הבאה. מחנה אימונים כדורגל יאפשר לכם להיות בטוחים שילדיכם מבלים ונהנים, אך גם משפרים את הכישורים והיכולות שלהם במשחק הכדורגל. את המחנות החלתי כבר בשנת 2012 והיום אני כבר חוגג עשור של מחנות כדורגל עם ילדים החל מגיל 6 ומעלה. בואו למקצע את הילדים שלכם בתקופת הקיץ.

מה מציע מחנה אימונים כדורגל?

השנה הזו מחנה אימונים כדורגל מציע לכם את הדברים הבאים: אימונים בשעות אחה"צ כאשר כבר לא חם וניתן להתאמן בנוחיות, סה"כ 12 יחידות אימון כאשר אורכה של כל יחידת אימון היא כשעה וחצי (90 דקות), שיפור יכולותיו של הילדם הן מבחינת קואורדינציה והן מבחינת מיומנויות אישיות, התמקדות בבניית הכושר הגופני, עבודה צמודה עם המערכת המתקדמת "פלייר-מייקר" בכל האימונים, עבודה בקבוצות קטנות להענקת ערך מוסף ויחס אישי ועבודה בתחנות כדי לשפר יכולות משחק בתפקידים שונים על המגרש.

על כל זה נציין שתוכנית האימונים נבנתה בליווי ובייעוץ הצמוד של דרור שמשון כמו בכל שנה. דרור הוא מאמן הכושר של נבחרת ישראל ושל קבוצת הכדורגל מכבי חיפה.

במקום ישיבה בבית

זה הרי ידוע שגם בתקופת החופש הגדול וגם כאשר הילדים חוזרים מבית הספר, ישנם ילדים רבים יושבים ללא כל מעש שעות על גבי שעות בביתם, מרותקים למסכים מקטן לגדול. החל מהנייד אל הטאבלט משם אל הלפטופ ואז אל הטלוויזיה וחוזר חלילה. השנה הזו אל תתנו להם לשבת בבית רשמו אותם אל מחנה אימונים כדורגל אשר יניע את גופם, יכניס אותם לכושר, ייתן להם את האפשרות לפרוק את האנרגיות שלהם על הדשא והם יחזרו הבייתה אליכם עייפים אל מרוצים. אל תפספסו חודש שלם שבו תוכלו לתת לילדים שלכם ערך מוסף לגבי אימוני ספורט, כושר גופני וכמובן הרבה כדורגל.

זה המקום בשבילכם

אצל אייל ציטיאט אימונים אישיים למצויינות בכדורגל תוכלו להיות רגועים שהילד שלכם מקבל את הטוב ביותר. אייל הוא מאמן מקצועי, שחקן כדורגל בעברו ועובד עם ילדים כבר שנים רבות.

מחנה אימונים כדורגל

עוד בנושא

דילוג לתוכן